Παρασκευή, 03 Μαΐου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
- -
Κυριακή, 20 Φεβρουαρίου 2011
Άρθρα
Η Τουρκία κερδίζει τη μάχη των ΑΕΙ

 (Άρθρο στο Βήμα της Κυριακής)

του ΑΓΓΕΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ

 

 

 

Την ώρα που στην Ελλάδα η κυβέρνηση επιχειρεί να εισαγάγει μεταρρυθμίσεις και αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, η γειτονική Τουρκία βλέπει πολλά πανεπιστήμιά της, κυρίως μη κερδοσκοπικά, να καλπάζουν στις λίστες με τα καλύτερα ακαδημαϊκά ιδρύματα στον κόσμο. Κατανοώντας την επιθυμία πολλών οικογενειών, προερχόμενων όχι μόνο από τα παράλια της Μικράς Ασίας αλλά και από πόλεις της Ανατολίας, να σπουδάσουν τα παιδιά τους, τόσο το κράτος όσο και κορυφαία ονόματα της τουρκικής επιχειρηματικής ελίτ ενθάρρυναν τη δημιουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων. Τα ιδρύματα αυτά συγκεντρώνονται στις δύο μεγάλες πόλεις της Τουρκίας, την Αγκυρα και (κυρίως) την Κωνσταντινούπολη. Καταφέρνουν μάλιστα χάρη στην άψογη υλικοτεχνική υποδομή αλλά και στο γεγονός ότι είναι αγγλόφωνα να προσελκύουν φοιτητές από πολλές χώρες ανά τον κόσμο.

Αλλαγές βήμα βήμα
«Στην Τουρκία υπήρχαν επί πολλά χρόνια οι ίδιες αναστολές για την εκπαίδευση που ταλαιπωρούν και την Ελλάδα» λέει στο «Βήμα» ο κ. Χ.Τζήμητρας , επίκουρος καθηγητής Διεθνούς Δικαίου και Διεθνών Σχέσεων στο Πανεπιστήμιο Μπιλγκί και διευθυντής του προγράμματος για τις ελληνοτουρκικές σχέσεις στο ίδιο πανεπιστήμιο. «Ο ασφυκτικός έλεγχος του κράτους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ήταν πολύ βαθιά ριζωμένοςκαι άρχισε να αλλάζει μόνο μετά τη σταδιακή φιλελευθεροποίηση στα μέσα της δεκαετίας του 1990» τονίζει. Πώς λειτουργεί όμως το σύστημα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Τουρκία; Κατ΄ αρχάς, η βασική δικλίδα ασφαλείας που έθεσε το Συμβούλιο Ανώτερης Εκπαίδευσης, που είναι το καθ΄ ύλην αρμόδιο, ήταν όλοι οι υποψήφιοι να δίνουν γενικές εξετάσεις είτε θέλουν να εισαχθούν σε δημόσιο είτε σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο. «Υπολογίζεται» λέει ο κ. Τζήμητρας «ότι κάθε χρόνο παίρνουν μέρος στις γενικές εξετάσεις κάτι λιγότερο από 2 εκατομμύρια παιδιά. Ο αριθμός των εισακτέων σε δημόσια και ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι περίπου 400.000. Και αυτό που πρέπει να σημειωθεί είναι ότι το 25%-30% λαμβάνει υποτροφία από το κράτος».

Εντυπωσιακό είναι όμως το ότι από εξετάσεις περνούν και τα μέλη του διοικητικού και επιστημονικού προσωπικού για όλα τα πανεπιστήμια και για όλες τις βαθμίδες. Πρόκειται για αυτό που στα σχέδια μεταρρυθμίσεων των ελληνικών πανεπιστημίων ονομάζεται «αξιολόγηση». Ισχυρά πλεονεκτήματα
Τα μη κερδοσκοπικά πανεπιστήμια στην Τουρκία ανήκουν σε ιδρύματα (βακούφια). Πολλά εξ αυτών ιδρύθηκαν από μεγάλους επιχειρηματίες οι οποίοι πέρα από τη φιλανθρωπική προσφορά ήθελαν να δημιουργήσουν και μια δεξαμενή στελεχών για τις επιχειρήσεις τους. Ετσι οι μεγάλες οικογένειες των Κοτς και Σαμπάντζι αποφάσισαν να φτιάξουν πανεπιστήμια. Το παράδειγμά τους ακολουθούν και άλλοι. Ο Χουσνού Οζγεγίν, ο επιχειρηματίας που πούλησε μέρος της Finansbank στην Εθνική Τράπεζα, αποφάσισε να διαθέσει το 20% από την εξαγορά της τράπεζας, περίπου 1 δισ. δολάρια, ώστε να ιδρυθεί νέο ιδιωτικό πανεπιστήμιο. Στην Τουρκία πάντως υπάρχουν σήμερα περί τα 200 πανεπιστήμια. «Και κάθε χρόνο ανοίγουν περί τα 10» προσθέτει ο κ. Ι.Γρηγοριάδης, επίκουρος καθηγητής του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης στο Πανεπιστήμιο Μπίλκεντ της Αγκυρας, που θεωρείται ίσως το καλύτερο μη κερδοσκοπικό πανεπιστήμιο της γειτονικής χώρας.

Δεν είναι βέβαια όλα τα πανεπιστήμια της Τουρκίας πρώτης ποιότητας. Τα ιδιωτικά Μπίλκεντ, Κοτς, Σαμπάντζι και Μπιλγκί, καθώς και τα πανεπιστήμια του Βοσπόρου, της Αγκυρας, της Κωνσταντινούπολης, το Πολυτεχνείο της Πόλης και φυσικά το Τεχνικό Πανεπιστήμιο της Μέσης Ανατολής (ΜΕΤU) στην Αγκυρα, είναι τα καλύτερα. Ανοίγουν όμως και πανεπιστήμια σε πόλεις της Ανατολίας, όπως η Καισάρεια και τα Αδανα, που εντάσσονται όλο και πιο δυναμικά στον οικονομικό και κοινωνικό ιστό της Τουρκίας και όπου υπάρχει μεγάλος νεαρός πληθυσμός. Κατά τον κ. Γρηγοριάδη, «τα ιδιωτικά πανεπιστήμια έχουν πολλά πλεονεκτήματα. Οι υλικές υποδομές τους είναι άψογες και θα τις ζήλευαν και ευρωπαϊκά πανεπιστήμια. Εχουν άριστα εξοπλισμένες βιβλιοθήκες και οι καθηγητές μπορούν πολύ γρήγορα να προμηθευτούν τα βιβλία που χρειάζονται. Οι μισθοί των καθηγητών είναι πολύ καλοί, προσφέρονται παροχές σε είδος, ενώ χρηματοδοτείται γενναιόδωρα η έρευνα. Παράλληλαη χρήση της αγγλικής γλώσσας ανοίγει τις πόρτες των φοιτητών στο εξωτερικό». Τα δίδακτρα είναι υψηλά. Πολλές φορές ξεπερνούν τις 10.000-12.000 δολάρια ετησίως. Το σύστημα υποτροφιών όμως διευκολύνει πολλά παιδιά να σπουδάσουν ακόμη και αν δεν έχουν τα χρήματα. Και το σύστημα εξετάσεων είναι ιδιαίτερα αυστηρό. «Αν κάποιος φοιτητής αποτύχει π.χ.σε ένα μάθημα τον Ιούνιο, δεν μπορεί απλώς να ξαναδώσει εξετάσεις τον Σεπτέμβριο.Πρέπει να το ξανακάνει κατά τη διάρκεια του καλοκαιρινού εξαμήνου,στον μισό χρόνο και με διπλές ώρες» τονίζει ο κ. Γρηγοριάδης.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΩΤΕΛΗΣ
Μεταπτυχιακό στο Σαμπάντζι και διδακτορικός φοιτητής στο Μπίλκεντ
«Φωτεινό παράδειγμα»
«Ισως η πιο ευχάριστη σκέψη που θα μου μείνει από την εμπειρία μου στην Τουρκία ως μεταπτυχιακού φοιτητή και υποψήφιου διδάκτορα είναι η πραγματικά πολύτιμη βοήθεια που δέχθηκα, και δέχεται κάθε φοιτητής, από το Πανεπιστήμιο στο οποίο ανήκει.Η βοήθεια αυτή μεταφράζεται όχι μόνο σε οικονομική ενίσχυση (η οποία είναι από τα περισσότερα ιδρύματα και το τουρκικό κράτος πλουσιοπάροχη),αλλά ακόμη σε πρόσβαση σε αξιοπρεπείς βιβλιοθήκες και σχεδόν όλες τις βάσεις δεδομένων,πλούσια υλικοτεχνική υποδομή και συνεχή ενθάρρυνση για εξωπανεπιστημιακές δραστηριότητες.Αναμφισβήτητα,η τουρκική τριτοβάθμια εκπαίδευση μπορεί να αποτελέσει, σε πολλά επί μέρους σημεία τουλάχιστον,φωτεινό παράδειγμα για τις μελλοντικές αλλαγές στα ελληνικά πανεπιστήμια».

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΚΑΣΗΣ
Μεταπτυχιακό στο Μπιλγκί
«Βάρος στην έρευνα»
«Βρέθηκα στο Μπιλγκί τον Σεπτέμβριο του 2006. Αυτό που με εντυπωσίασε ήταν ότι πολλές από τις εγκαταστάσεις του πανεπιστημίου,όπως οι εστίες,είχαν κατασκευαστεί σε πρώην υποβαθμισμένες περιοχές της Κωνσταντινούπολης,σε μια προσπάθεια να αλλάξουν το “πρόσωπό” τους. Θα έλεγα ότι το Μπιλγκί ακολουθεί το αμερικανικό πρότυπο.Τα μαθήματα γίνονταν στα αγγλικά και ήταν σεμιναριακού χαρακτήρα.Πάντως υπήρχαν μεγάλες ανισότητες μεταξύ των πολύ καλών και των λιγότερο καλών φοιτητών,κυρίως σε προπτυχιακό επίπεδο.Οπως και τα υπόλοιπα αγγλόφωνα ιδιωτικά τουρκικά πανεπιστήμια,το Μπιλγκί δίνει μεγάλο βάρος στην έρευνα.Επίσης η προώθηση της ελευθερίας των ιδεών και η ασφάλεια που απέπνεε είναι στοιχεία που πιστεύω ότι θα έπρεπε να υιοθετήσουμε και στην Ελλάδα».


 

most women cheat wives that cheat
redirect why people cheat dating for married men
how often do women cheat on their husbands why husbands cheat how many women cheat on their husbands
click here click percent of women that cheat
viagra 100mg tablet redirect online
link married cheat online
infidelity in marriage why people cheat redirect
what are std symptoms throat chlamydia get tested for stds
i cheated on my boyfriend should i tell him i had a dream i cheated on my boyfriend i cheated on my boyfriend and told him
abortion pill prices wrightcontractingsi.com hysteroscopy dilatation and curettage
free spy on cell phone randolphia.com spyware for android cell phones
voltaren voltaren gel voltaren nedir
pharmacy discount code pharmacy discount discount rx pharmacy
discount prescription coupons cialis manufacturer coupon prescription coupons
ldn 4.5 mg go naltrexone side effects forum

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2012

Σχόλια (0)
Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΑΚΜΑΖΕΙ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΑΚΜΑΖΕΙ ΑΥΤΟ ΞΕΡΩ ΕΓΩ!!!!!!!!!!!! 
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online
cytotec abortion abortion pill abortion pill online purchase
read website how to catch a cheater
viagra vs cialis real life comparisons go click here
open read here viagra soft how to take
Υποβλήθηκε πριν από 4215 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
- -
Κυριακή, 20 Φεβρουαρίου 2011
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Άρθρα
Νέα οργάνωση - διεθνοποίηση των ΑΕΙ

 (Άρθρο στην Καθημερινή της Κυριακής)

Του Αποστολου Λακασα

 

Στην τελική ευθεία εισέρχεται ο κυβερνητικός σχεδιασμός για τις αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Χθες, η υπουργός Παιδείας κ. Αννα Διαμαντοπούλου μετείχε στη Σύνοδο των Πρυτάνεων στο Ναύπλιο, κατά τη διάρκεια της οποίας οι διαβουλεύσεις ήταν έντονες για τα σημεία στα οποία οι δύο πλευρές διαφωνούν, με βασικότερο την αλλαγή στον τρόπο διοίκησης των ΑΕΙ.

Αντίθετα, υπάρχει κατ’ αρχήν συμφωνία σε θέματα όπως η νέα οργάνωση των ΑΕΙ και η «διεθνοποίησή» τους. Οι πρυτάνεις προτείνουν, επίσης, αλλαγή στον τρόπο εξέλιξης των πανεπιστημιακών, ενώ ο προεδρεύων της Συνόδου, πρύτανης του Παν. Πελοποννήσου κ. Θεόδωρος Παπαθεοδώρου, έχει τον ρόλο του εισηγητή σε μία πρόταση για το ζήτημα του ασύλου: τη θεσμοθέτηση Επιτροπής Διαχείρισης Κρίσεων Ασύλου, στην οποία θα μετέχουν μέλη της Συνόδου Πρυτάνεων και η οποία θα συνδράμει τις πρυτανικές αρχές του ΑΕΙ στο οποίο θα προκύψει θέμα προστασίας του ασύλου. Ειδικότερα:

- Η Σύνοδος εμμένει στη θέση η διοίκηση του ιδρύματος να παραμένει στην αρμοδιότητα εκλεγμένων οργάνων από το ίδιο το ΑΕΙ. Συγκεκριμένα, στην πρόταση του υπουργείου ο πρύτανης να επιλέγεται έπειτα πρόσκληση διεθνούς ενδιαφέροντος, η Σύνοδος αντιπροτείνει τα μέλη του πρυτανικού συμβουλίου να εκλέγονται από την ακαδημαϊκή κοινότητα του ΑΕΙ, με στάθμιση της ψήφου κάθε εκλογικού σώματος (πανεπιστημιακοί, φοιτητές, υπάλληλοι) με βάση τη συμμετοχή του στις εκλογές.

- Διάσταση απόψεων καταγράφεται και για την πρόταση του υπουργείου για θεσμοθέτηση σε κάθε ΑΕΙ Συμβουλίου Διοίκησης, στο οποίο θα μετέχουν εξωπανεπιστημιακοί υψηλού κύρους. Η πλειοψηφία των πρυτάνεων προτείνει το Συμβούλιο να έχει ελεγκτικές και γνωμοδοτικές αρμοδιότητες, αλλά όχι αποφασιστικές και τα εξωπανεπιστημιακά μέλη να αποτελούν μειοψηφία.

- Από τις διοικήσεις των ΑΕΙ προτείνεται η Σύγκλητος να αλλάξει μορφή και να γίνει ένα ολιγομελές όργανο, τα μέλη του οποίου θα εκλέγονται από την πανεπιστημιακή κοινότητα ανά σώμα.

Αντίθετα, σύγκλιση μεταξύ των δύο πλευρών αποτυπώνεται στα εξής:

- Η Σύνοδος δέχεται την πρόταση του υπουργείου η σχολή να είναι η κύρια ακαδημαϊκή και διοικητική μονάδα με εποπτικές αρμοδιότητες, αλλά ζητεί τα τμήματα να έχουν την αρμοδιότητα για τα προγράμματα σπουδών. Η αλλαγή αυτή αναμένεται να οδηγήσει και σε συμπτύξεις ομοειδών τμημάτων. Ο νέος τρόπος οργάνωσης των σπουδών θα συνδυαστεί με την εισαγωγή των αποφοίτων λυκείου σε σχολές και όχι σε τμήματα, όπως ισχύει σήμερα. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», για την αλλαγή στο σύστημα το υπουργείο θα ορίσει μεταβατικό διάστημα δύο ετών.

- Το υπουργείο είναι θετικό στην πρόταση των πρυτάνεων η εξέλιξη των πανεπιστημιακών να γίνεται από Σώμα Κριτών, στο οποίο θα μετέχουν πανεπιστημιακοί από το οικείο αλλά και άλλο ΑΕΙ (από Ελλάδα και εξωτερικό). Οι εξωτερικοί κριτές θα επιλέγονται από ενιαία λίστα ανά επιστημονικό αντικείμενο.

- Τέλος, τη μεγαλύτερη συναίνεση συγκεντρώνει η πρόταση για διεθνοποίηση των ελληνικών ΑΕΙ, δηλαδή διοργάνωση προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών σε ξένη γλώσσα, διδάσκοντες σε ελληνικό ΑΕΙ που θα έχουν ανάλογη θέση σε ξένο ΑΕΙ, διοργάνωση κοινών μεταπτυχιακών με ΑΕΙ και ερευνητικά κέντρα του εξωτερικού κ. ά.

 

women who cheated online read
open under arm viagra read here
how to cheat with a married woman redirect
women who cheat why women cheat on their husbands reasons why women cheat on their husbands
spy app android prashanthiblog.com android spy apps for texting
late term abortions website-knowledge.com abortion clinics in san diego
abortion definition free abortion clinics in atlanta walk in abortion clinics
abortion at home open facts about abortion
voltaren nedir voltaren patch voltaren gel
coupons for cialis printable lilly cialis coupon cialis coupons free
amoxicillin antibiyotik fiyat amoxicillin antibiyotik fiyat amoxicillin dermani haqqinda
discount prescription coupons cialis manufacturer coupon prescription coupons

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
- -
Κυριακή, 20 Φεβρουαρίου 2011
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Άρθρα
Εικόνισμα ο θείος Μίλτι στο Μέγαρο Μαξίμου...

 (Άρθρο στην Αυγή της Κυριακής)

Της Πίκιας Στεφανάκου

 

Το πνεύμα του... θείου Μίλτι, όπως αποκαλούν και μετά θάνατον τον Μίλτον Φρίντμαν οι οπαδοί του, έχει φωλιάσει για τα καλά στο Μέγαρο Μαξίμου. Το όραμα ζωής του Αμερικανού πατριάρχη του νεοφιλευθερισμού για απελευθέρωση της παιδείας από τα... κρατικά δεσμά απειλεί πλέον και τα ελληνικά σχολεία. Η κυβέρνηση του Γ. Παπανδρέου σχεδιάζει να προωθήσει την ιδέα Φρίντμαν για «κουπόνι Παιδείας» και στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα κουπόνια Παιδείας ή αγγλιστί vouchers έχουν ήδη ανακοινωθεί για τα προγράμματα διά βίου κατάρτισης και αναμένουν τη θεσμοθέτησή τους για τα πανεπιστήμια.

Τι είναι τα vouchers; Επιταγές ενός συγκεκριμένου ποσού που θα λαμβάνουν οι γονείς των μαθητών και στη συνέχεια θα τις καταθέτουν για να αγοράσουν υπηρεσίες εκπαίδευσης από όποιο σχολείο επιθυμούν να φοιτήσουν τα παιδιά τους, δημόσιο ή ιδιωτικό, εντός ή εκτός της γειτονιάς τους. Πρόκειται για μια απευθείας επιδότηση με δημόσιο χρήμα των επιχειρηματιών της εκπαίδευσης, που σ' αυτούς τους χαλεπούς καιρούς βλέπουν την πελατεία τους να μειώνεται και τα δίδακτρα να μην καταβάλλονται στην ώρα τους ή ακόμη και να μην εξοφλούνται. Και επειδή ο ιδιωτικός τομέας δεν είναι... φιλόπτωχο ταμείο, τη Δευτέρα ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων βγαίνει στα κεραμίδια για να ζητήσει επισήμως τα ιδιωτικά σχολεία να γίνουν... κρατικοδίαιτα μέσω της εφαρμογής του συστήματος των κουπονιών.

 

Δώστε κουπόνια...

 

Το αίτημά τους βρίσκει απόλυτα σύμφωνο τον πρωθυπουργό. Άλλωστε, ο ίδιος από τη δεκαετία του '90 έθετε θέμα κουπονιών και απόσυρσης του κράτους από την υποχρέωσή του να παρέχει και να χρηματοδοτεί χωρίς όρους και προϋποθέσεις την εκπαίδευση. Αυτή την υποχρέωση καθόλου δεν την ήθελε ο Γ. Παπανδρέου. Όπως έχει δηλώσει επανειλημμένως από τότε, «η σημερινή δημόσια εκπαίδευση λειτουργεί όπως μια προβληματική εταιρεία που παράγει προϊόντα τα οποία δεν έχουν ζήτηση. Από το κράτος που είναι παραγωγός Παιδείας πρέπει να πάμε σ' ένα κράτος που αγοράζει Παιδεία από μια αγορά την οποία πιστοποιεί, την οποία ελέγχει και στην οποία θέτει κανόνες για να είναι υψηλού επιπέδου». Το τελευταίο, όπως απέδειξε και η υπόθεση με τις άδειες των κολεγίων, είναι απλώς για... ξεκάρφωμα. Απλώς, για να μην κατηγορηθεί για απόλυτη σύμπνοια με τις ιδέες του θείου Μίλτι.

 

Σχολεία, όπως μανάβικα...

 

Ο Φρίντμαν από τη δεκαετία του '70 πάλευε για να παραδοθεί στην αγορά ο τομέας της εκπαίδευσης. Στο όνομα της ελεύθερης επιλογής σχολείου, ο αμερικανός νομπελίστας ζητούσε την απόσυρση του κράτους από την εκπαίδευση και τον εφοδιασμό όλων των γονιών με κουπόνια που θα τα διαθέτουν στο σχολείο της επιλογής τους. Στο σχέδιο αυτό, ο Φρίντμαν έβλεπε μια ανεξάντλητη πλουτοπαραγωγική πηγή για εμπνευσμένους επιχειρηματίες. Όπως ο ίδιος το έθετε σε άρθρο του στους "Νew York Times", το 1975, το σχέδιο για παροχή κουπονιών θα ανοίξει «μια τεράστια αγορά». Μπορεί να εμφανιστούν, έγραφε ο θείος Μίλτον, ακόμη και σχολεία - αλυσίδες, όπως τα σούπερ-μάρκετ, ή σχολεία με γνωστές εμπορικές επωνυμίες, όπως η αλυσίδα μανάβικων «Μοm and Pop».

 

Έργο μας η "εκπαίδευση" πολιτικών και κοινού

 

Το γεγονός ότι το σχέδιο δεν προχωρούσε, ανάγκασε τον παντοδύναμο, σε επιρροή, γκουρού του νεοφιλελευθερισμού να προχωρήσει το 1996 στην ίδρυση ακόμη και Ιδρύματος για την προώθηση της Εκπαιδευτικής Επιλογής, δηλαδή την καθολική καθιέρωση κουπονιών. Σκοπός του Ιδρύματος, αναφέρεται στην ιστοσελίδα του, είναι «να εκπαιδεύσει πολιτικούς και κοινό» σχετικά με την «απεγνωσμένη ανάγκη» για vouchers. Μεταξύ άλλων, το Ιδρυμα του Μίλτον και της συζύγου του Ρόουζ, προσφέρει όλη την τεχνογνωσία που χρειάζεται (ακόμη και τη συγγραφή νόμων) για να γίνει πράξη το όραμα της ελεύθερης εκπαιδευτικής επιλογής. Η βοήθεια είναι ακόμη και σε είδος. Το Ίδρυμα παρέχει μέχρι και χρηματικά ποσά για να βοηθήσει τοπικούς ηγέτες να προωθήσουν ή να στηρίξουν την ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης με κρατικά κονδύλια. Η επιτυχία των στόχων του ιδρύματος μετριέται «στην αύξηση του ποσοστού δημόσιων δολαρίων που χρηματοδοτούν την ιδιωτική επιλογή».

 

"Όχι", παρά την απίστευτη προβολή

 

Παρά το γεγονός ότι δαπανώνται τεράστια ποσά για την προβολή και προώθηση του σχεδίου των κουπονιών, τα αμερικανικά συνδικάτα εκπαιδευτικών μιλούν για 65 εκ. δολάρια τον χρόνο, τα vouchers δείχνουν να σκοντάφτουν στις κάλπες. Σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Εκπαιδευτικών, από το 1966 παρουσιάζονται, με διάφορες παραλλαγές, προτάσεις για την κρατική επιδότηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Σε όσες πολιτείες (13 τον αριθμό) τα σχέδια αυτά τέθηκαν στην κρίση των ψηφοφόρων, απορρίφθηκαν. Εξαίρεση αποτέλεσε μόνο η Νότια Ντακότα. Οι ψηφοφόροι αρνούνται σταθερά την παροχή δημόσιας βοήθειας σε ιδιωτικά και εκκλησιαστικά σχολεία. Μάλιστα, στην περιφέρεια της Κολούμπια, ανάλογα σχέδια απορρίφθηκαν 22 φορές. Το επισημαίνουμε για να μην εμφανιστούμε εμείς οπισθοδρομικοί, όταν θα αρνηθούμε να δεχτούμε την επιδότηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης που ετοιμάζει η κυβέρνηση.

Γενικώς, το πρόγραμμα της εκπαιδευτικής πολιτικής δεχόταν απανωτά χτυπήματα, ακόμα και σε πολιτείες που εφαρμοζόταν. Το 2006, το Ανώτατο Δικαστήριο της Φλόριντας κήρυξε τα κουπόνια αντισυνταγματικά. Το 2009 έγινε το ίδιο και στην Αριζόνα, ενώ την ίδια χρονιά οι αρχές της Ουάσιγκτον αρνήθηκαν να συνεχίσουν τη χρηματοδότηση του προγράμματος.

 

Το εργαστήριο της Νέας Ορλεάνης

 

Το σχέδιο ιδιωτικοποίησης της εκπαίδευσης από τα δημόσια ταμεία απέρριπτε σταθερά και η Λουιζιάνα. Είχαν γίνει 20 προτάσεις για παροχή κουπονιών και είχαν απορριφθεί όλες. Μέχρι που ήρθε ο τυφώνας Κατρίνα. Η Νέα Ορλεάνη διαλύθηκε. Και τότε ο θείος Μίλτι έδειξε τι σημαίνει επαγρύπνηση. Σε ηλικία 93 χρονών, αρθρογράφησε στη "Wall Street Journal", όπως αναφέρει η Ναόμι Κλάιν (στο συγκλονιστικό βιβλίο της «Το Δόγμα του Σοκ»), για να πει το εξής: «Τα περισσότερα σχολεία της Νέας Ορλεάνης είναι συντρίμμια. (...) Πρόκειται για τραγωδία. Αλλά είναι επίσης και μια ευκαιρία να μεταρρυθμίσουμε ριζικά το εκπαιδευτικό σύστημα».

Έτσι κι έγινε. Σύμφωνα με τους "New York Times", η Νέα Ορλεάνη έγινε «το κατεξοχήν πειραματικό εργαστήριο του έθνους για την επέκταση των κρατικά επιδοτούμενων ιδιωτικών σχολείων». Το 2010 φοιτούσε σε τέτοιου είδους σχολεία, τα λεγόμενα charter schools, το 71% των μαθητών της περιοχής, το υψηλότερο ποσοστό στις ΗΠΑ. Η αντίσταση που πρόβαλε το συνδικάτο των δασκάλων, το πρώτο συνδικάτο εκπαιδευτικών στις ΗΠΑ που πέτυχε συλλογική σύμβαση, «θάφτηκε» κάτω από τα συντρίμμια των δημόσιων σχολείων. Περίπου 4.700 δάσκαλοι, μέλη του Συνδικάτου, απολύθηκαν και η σύμβαση δεν έχει πλέον καμία ισχύ.

 

Κανένας έλεγχος

 

Συνολικά στην Αμερική λειτουργούν περίπου 5.000 charter schools. "Αυτές οι σχολικές μονάδες χρηματοδοτούνται με δημόσιους πόρους, αλλά διοικούνται όπως οι ιδιωτικές επιχειρήσεις και δεν υπάγονται στις περισσότερες από τις νομοθετικές ρυθμίσεις που ισχύουν για το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα. Για παράδειγμα, η πλειονότητα αυτών των σχολείων (ποσοστό μεγαλύτερο του 95%) αρνείται να προσλάβει συνδικαλισμένους εκπαιδευτικούς. Κι όταν οι αρχές της πολιτείας της Νέας Υόρκης θέλησαν να πραγματοποιήσουν αξιολόγηση και έλεγχο της λειτουργίας των charter schools στα οποία είχαν χορηγήσει άδειες λειτουργίας, αυτά προσέφυγαν στη Δικαιοσύνη για να αποτρέψουν μια τέτοια εξέλιξη: η πολιτεία όφειλε να τους έχει εμπιστοσύνη και να τα αφήσει να πραγματοποιήσουν αυτοέλεγχο και αυτοαξιολόγηση". Τα παραπάνω δεν τα λέει κάποια από τις ακτιβίστριες ενάντια στην εμπορευματοποίηση της παιδείας, αλλά η πρώην υφυπουργός Παιδείας της κυβέρνησης του Τζορτζ Μπους πατρός, Diane Ravitch.

Η Ravitch ήταν φανατική υποστηρίκτρια των νομοθετικών πρωτοβουλιών του Τζορτζ Μπους υιού. "Σήμερα, παρατηρώντας τις χειροπιαστές επιπτώσεις αυτών των πολιτικών, έχω αλλάξει γνώμη", δηλώνει η πρώην υφυπουργός Παιδείας, που εκφράζει την απογοήτευσή της επειδή και η κυβέρνηση του Ομπάμα υιοθέτησε τις πιο επικίνδυνες ιδέες και επιλογές της περιόδου Μπους.

 

 

Η ευκαιρία της ιδιωτικοποίησης

 

Η "φυσική καταστροφή" έγινε "ευκαιρία" για την ιδιωτικοποίηση του εκπαιδευτικού συστήματος της Νέας Ορλεάνης. Η οικονομική κρίση είναι η "ευκαιρία" για να επιβληθούν πολιτικές που δεν είχαν καμία απολύτως τύχη. Το 2009 ο Ομπάμα υποσχέθηκε ότι θα χρηματοδοτήσει την εκπαίδευση των περιοχών που πλήττονται περισσότερο από την κρίση με το ποσό των 4,3 δισ. δολαρίων. Προϋπόθεση για να λάβουν τη χρηματοδότηση ήταν να καταργήσουν κάθε νομοθετικό φραγμό που αφορά στη δημιουργία και επέκταση των charter schools. Σε μας τα λένε πιο... γλυκά. Η κρίση, είπε η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας, Φ. Γεννηματά, εξαγγέλλοντας το πρόγραμμα κουπονιών για τη διά βίου κατάρτιση, είναι "ευκαιρία για να αλλάξουμε σαθρές υποδομές και νοοτροπίες"...

 

ordering abortion pills to be shipped to house buy the abortion pill online abortion pill online purchase
go cheater click
generic mexico pharmacy viagra go link
website how taking viagra works viagra superactive canadian
link buy viagra online legitimate pharmacy viagra uk cheap purchase buy
link cheater online
click here when married men cheat catch a cheat
how to cheat with a married woman how can people cheat women who cheat on husbands
online cheat on my husband website
infidelity in marriage infidelity in marriage redirect
open open cheat on wife
abortion pill bleeding misoprostol for abortion abortion paperwork
free spyware apps top free spy apps for android top spy app for android
how to cheat on wife when your husband cheats how to know if wife has cheated
spy app android prashanthiblog.com android spy apps for texting
tretinoin charamin.jp priligy pill
can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone
abortion at home open facts about abortion
end pregnancy teen pregnancy abortion ways to terminate an early pregnancy
cheap abortion pill medical abortion cost price of an abortion pill

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
- -
Κυριακή, 20 Φεβρουαρίου 2011
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Τα 12 σημεία που συμφώνησαν Πρυτάνεις και Yπουργείο
 Υπάρχει μερική ή ολική συμφωνία με τους Πρυτάνεις σε 12 ζητήματα , μεταξύ των οποίων και  να υπάρξει μια μεταβατική περίοδο μέχρι το 2013 για την πλήρη εφαρμογή των αλλαγών στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ , δήλωσε πριν λίγο η υπ. Παιδείας Αννα Διαμντοπούλου, στο Ναύπλιο, αμέσως μετά τη συνεδρίαση των Πρυτάνεων.

Όπως είπε η υπ. Παιδείας υπάρχει μερική ή ολική συμφωνία στα παρακάτω ζητήματα:

 

  1. Τη λειτουργία του Πανεπιστημίου με όρους διαφάνειας, λογοδοσίας, και αξιολόγησης (εσωτερικής και εξωτερικής). Θέσπιση θεσμικών αντιβάρων για έλεγχο και λογοδοσία
  2. Την ανάδειξη της αριστείας και της καινοτομίας
  3. Την ενεργό συμμετοχή στη διαμόρφωση του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης και Έρευνας
  4. Τη θεσμοθέτηση περιφερειακών οργάνων για την εκπόνηση σχεδίου στρατηγικού σχεδιασμού ανάπτυξης της Ανώτατης Εκπαίδευσης
  5. Τα Πανεπιστήμια να έχουν την πλήρη ευθύνη για τις σπουδές (δομή, τίτλοι, οργάνωση, περιεχόμενο, κλπ) με βασική μονάδα τη Σχολή
  6. Την επικαιροποίηση των προγραμμάτων σπουδών, τη δημιουργία περισσότερων διατμηματικών προγραμμάτων και την ίδρυση μεταπτυχιακών σχολών
  7. Την πλήρη εφαρμογή του συστήματος πιστωτικών μονάδων (ECTS)
  8. Τη χρήση δεικτών ποιότητας και αποτελεσματικότητας για ένα ποσοστό της χρηματοδότησης
  9. Την πλήρη οικονομική διαχείριση από τα ίδια τα ιδρύματα
  10. Τη θεσμοθέτηση δυνατότητας για την οικονομική αξιοποίηση των κληροδοτημάτων των ΑΕΙ
  11. Την εξειδίκευση λειτουργικών ιδιαιτεροτήτων μέσω των εσωτερικών κανονισμών
  12.  Μια μεταβατική περίοδο μέχρι το 2013 για την πλήρη εφαρμογή 

Η κ. Διαμαντοπούλου τόνισε πως «Ο ευρύς δημόσιος διάλογος για τις αλλαγές στην Ανώτατη Εκπαίδευση έχει αναδείξει πολλά σημεία συμφωνίας μεταξύ του υπουργείου και της πανεπιστημιακής κοινότητας.

Τα σημεία συμφωνίας , είπε  η κ. υπουργός, αφορούν στη βελτίωση των ακαδημαϊκών και διδακτικών διαδικασιών στα ελληνικά Πανεπιστήμια. Αφορούν δηλαδή σε πτυχία με αξία. Αυτό είναι το κύριο ζητούμενο της ελληνικής κοινωνίας».

 «Σταθερή συνιστώσα όλων των έως τώρα προτάσεων του Υπουργείου είναι η προσήλωση στο  «πρώτα ο μαθητής». Για τις αλλαγές στην Ανώτατη Εκπαίδευση, σήμερα λέμε «πρώτα ο φοιτητής» επισήμανε η κ. Διαμαντοπούλου και υπογράμμισε: «Αυτό είναι ιδιαίτερης σημασίας καθώς είναι από τα βασικά αιτούμενα της κοινωνίας που απαιτεί άμεση και σημαντική βελτίωση της ποιότητας των σπουδών και της δυναμικής των πτυχίων, ώστε οι απόφοιτοι των ελληνικών Πανεπιστημίων να βγαίνουν προετοιμασμένοι για τις δύσκολες και ανταγωνιστικές συνθήκες που τους περιμένουν».

cytotec abortion abortion pill abortion pill online purchase
generic mexico pharmacy viagra go link
women love to cheat when women cheat online
i cheated on my wife now what read what to do when your wife cheated on you
best spy phone apps link spy to mobile download
free spy on cell phone read spyware for android cell phones
walgreens coupon code photo read coupons for prescription medications
viagra prescription coupon prescription drug coupons discount card for prescription drugs
viagra free sample coupons gallaghermalpractice.com free prescription cards discount
abortion definition unbosqueparaelplanetatierra.com walk in abortion clinics
lilly cialis coupons accuton.com coupon for cialis

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
- -
Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2011
Διάφορα Θέματα
Μικρή αύξηση των μαθητών
«Φρένο» στη σχολική διαρροή, για πρώτη φορά, έπειτα από πολλές δεκαετίες, δείχνουν τα τελευταία στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής για το μαθητικό πληθυσμό Γυμνασίων και Λυκείων.

Συγκεκριμένα, τη χρονιά 2008-2009 οι εγγεγραμμένοι μαθητές παρουσίασαν αύξηση 0,1% στα Γυμνάσια και αύξηση 0,8% στα Λύκεια, σε σχέση με τη χρονιά 2007-2008.

Στα Γυμνάσια όλης της χώρας, οι εγγεγραμμένοι μαθητές το 2008-2009 ήταν 341.315, ενώ το 2007-2008 ήταν 341.107. Περισσότεροι επίσης είναι και οι μαθητές που αποφοίτησαν από τη Γ' Γυμνασίου και επομένως ολοκλήρωσαν την υποχρεωτική εκπαίδευση. Το 2008-2009 αποφοίτησαν 103.940, ενώ το 2007-2008 αποφοίτησαν 101.404 μαθητές.

Στα Λύκεια όλης της χώρας, οι εγγεγραμμένοι μαθητές το 2008-2009 ήταν 241.598 ενώ το 2007-2008 ήταν 239.652. Στους αποφοιτήσαντες όμως η εικόνα είναι διαφορετική, αφού και οι όροι φοίτησης είναι πιο απαιτητικοί. Ετσι, ενώ το 2007-2008 αποφοίτησαν 74.230 μαθητές, το 2008-2009 αποφοίτησαν 70.672 μαθητές.

 

ordering abortion pills to be shipped to house link where can i get the abortion pill online
cytotec abortion abortion pill abortion pill online purchase
read click here how to catch a cheater
click will my husband cheat again wives cheat
open buy generic viagra viagra soft how to take
how to know if wife has cheated husband cheated on me women who cheat on men
women who cheat why women cheat on their husbands reasons why women cheat on their husbands
redirect redirect cheaters
open open cheat on wife
free spyware apps free text spy app android top spy app for android
why do men cheat on their girlfriends faithwalker.org did my girlfriend cheated on me
i cheated on my boyfriend should i tell him vancouverpaddlewheeler.com i cheated on my boyfriend and told him
adult audio stories tolobel.com adult japanese love stories
adult dog sex stories read incest nifty sex stories
best spy phone apps texting spy app android spy to mobile download
erotic stories sex stories open bdsm gay sex stories
free spy on cell phone read spyware for android cell phones
walgreen coupon code photo pharmacy discount coupons rite aid krazy coupon lady
cialis 20mg amoxicillin 250mg cephalexin
can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone
bentelan fiale bentelan allergia bentelan in gravidanza
voltarene 100 voltarene 75 mg voltarene posologie
how to get an abortion pill teenage abortion pill first trimester abortion pill
get free voucher strattera voucher strattera discounts
how to get an abortion pill arborawning.com abortion pill articles

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4821 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
- -
Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2011
Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα ετοιμάζει το υπ. Παιδείας
 Ενιαία ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα, η οποία θα έχει τη δυνατότητα συλλογής του εκπαιδευτικού υλικού και των μετα‐δεδομένων (metadata) που το συνοδεύουν, ετοιμάζει το υπ. Παιδείας. Η πλατφόρμα θα καλύπτει τις ακόλουθες λειτουργικές ανάγκες:

 

  • • Θα αποτελεί κεντρικό σημείο φιλοξενίας, εύκολης αναζήτησης, χρήσης και αξιοποίησης όλου του επίσημου εκπαιδευτικού υλικού (εκπαιδευτικά εγχειρίδια μαθητή, καθηγητή, ασκήσεις, πολυμεσικό υλικό κλπ)
  • • Θα παρέχει σε κάθε σχολείο/εκπαιδευτικό τη δυνατότητα φιλοξενίας τοπικού εκπαιδευτικού υλικού και μηχανισμό συνεργασίας με τους μαθητές.
  • • Θα ενσωματώνει μηχανισμό υποστήριξης συνεργασιών για τον εμπλουτισμό του επίσημου εκπαιδευτικού υλικού
  • • Θα διασυνδέεται με το αποθετήριο ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού που αναπτύσσεται με το αντίστοιχο ΤΔΕ του ΕΑΙΤΥ

Η πλατφόρμα θα βασιστεί στην υπάρχουσα πλατφόρμα ανοικτού κώδικα/ελεύθερου λογισμικού Openeclass (www.openeclass.org) η οποία έχει αναπτυχθεί από την Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο (GUnet) και η οποία χρησιμοποιείται στα περισσότερα ιδρύματα της Γ’ θμιας εκπαίδευσης αλλά και στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (eclass.sch.gr). Οι αναλυτικές προσαρμογές και η προσθήκη επιπλέον απαιτούμενων χαρακτηριστικών στην πλατφόρμα θα προκύψουν από τη σχετική μελέτη που εκπονείται με το αντίστοιχο ΤΔΕ του ΕΑΙΤΥ. Επιπλέον κατά τη φάση της υποστήριξης‐ λειτουργίας της πλατφόρμας θα λειτουργεί μηχανισμός συλλογής παρατηρήσεων/ απαιτήσεων των χρηστών με σκοπό τη συνεχή αναβάθμιση και εξέλιξη των δυνατοτήτων της πλατφόρμας..

Η υλοποίηση του έργου θα γίνει από το ΥΠΔΒΜΘ με ίδια μέσα και περιλαμβάνει τα ακόλουθα πακέτα εργασίας:

Π1: Αρχική Φάση Ανάπτυξης

Το πακέτο αυτό περιλαμβάνει την αρχική εγκατάσταση/παραμετροποίηση της πλατφόρμας τόσο σε επίπεδο διεπαφών όσο και σε επίπεδο λειτουργιών καθώς και την ανάπτυξη των απολύτως απαραίτητων υποσυστημάτων με σκοπό την ταχεία ανάπτυξη ενός προτύπου συστήματος και τη δυνατότητα άμεσης φιλοξενίας επίσημου εκπαιδευτικού υλικού.

Π2: Ανάπτυξη Κεντρικού Συστήματος

Το πακέτο αυτό αφορά στην ανάπτυξη και προσαρμογή του Κεντρικού Συστήματος της πλατφόρμας στις ειδικές απαιτήσεις του Ψηφιακού Σχολείου όπως αυτές θα προκύψουν από τη σχετική μελέτη που εκπονείται με το αντίστοιχο ΤΔΕ του ΕΑΙΤΥ.

 

Π3: Ανάπτυξη Υποσυστήματος Σχολείων

Το πακέτο αυτό αφορά στην ανάπτυξη του υποσυστήματος των σχολείων ώστε να παρέχεται σε κάθε σχολείο/εκπαιδευτικό η δυνατότητα φιλοξενίας τοπικού εκπαιδευτικού υλικού και μηχανισμός συνεργασίας με τους μαθητές. Για την αυθεντικοποίηση/πιστοποίηση των χρηστών θα αξιοποιηθεί ο μηχανισμός single sign on (cas.sch.gr) του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου.

Π4: Ανάπτυξη/ενσωμάτωση Μηχανισμού Συνεργασιών

Με το πακέτο αυτό θα αναπτυχθεί το υποσύστημα που θα επιτρέπει την αποτελεσματική οργάνωση και συνεργασία των ομάδων εμπλουτισμού του εκπαιδευτικού υλικού στην Κεντρική Πλατφόρμα παρέχοντας κοινούς χώρους ανταλλαγής αρχείων και συνεργατικά εργαλεία.

Π5: Ανάπτυξη Υποσυστήματος Διασύνδεσης με το Ψηφιακό Αποθετήριο

Στο εν λόγω πακέτο θα αναπτυχθεί το υποσύστημα διασύνδεσης της Πλατφόρμας με το Ψηφιακό Αποθετήριο που θα υλοποιηθεί στο αντίστοιχο ΤΔΕ του ΕΑΙΤΥ.

Π6: Υποστήριξη Λειτουργία Πλατφόρμας

Τέλος με το Π6 θα οργανωθεί η υποστήριξη της λειτουργίας της Πλατφόρμας του Ψηφιακού Σχολείου για πέντε χρόνια (1/1/2011‐31/12/2015) Στην υποστήριξη λειτουργίας θα περιλαμβάνεται τόσο τη διαχείριση και η εξασφάλιση της καλής λειτουργίας της ίδιας της πλατφόρμας όσο και τη οργάνωση και λειτουργία μηχανισμού υποστήριξης χρηστών και παραγωγής σχετικών αναφορών.

Η υλοποίηση του υποέργου θα γίνει από Εξωτερικούς Συνεργάτες και συγκεκριμένα από επιστήμονες με εξειδίκευση στο χώρο της πληροφορικής και των ψηφιακών συστημάτων διαχείρισης μάθησης (LMS).

go link click
women who cheat on their husband signs of infidelity unfaithful husband
click here open how to know if wife has cheated
how to cheat with a married woman read here redirect
will my husband cheat why husband cheat women who want to cheat
online why most women cheat website
abortion pill bleeding abortion chicago abortion paperwork
website abortion clinic chicago how abortion pill works
how to cheat on wife link how to know if wife has cheated
why do men cheat on their girlfriends click did my girlfriend cheated on me
i think my boyfriend cheated on me my boyfriend cheats would my boyfriend cheat
my husband cheated what makes husbands cheat why do wifes cheat
bentelan fiale bentelan allergia bentelan in gravidanza
cymbalta engorda cymbalta duloxetina cymbalta duloxetina
amoxicillin endikasyonlar abraham.thesharpsystem.com amoxicillin dermani haqqinda
prescription card discount infopuntual.com prescription coupon card

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4822 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
- -
Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2011
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Αλλαγές από το Δηµοτικό έως το Λύκειο
 Νέα αναλυτικά προγράµµατα, νέοι τρόποι διδασκαλίας, νέα δοµή της διδακτέας ύλης και λιγότεροι διορισµοί µόνιµων εκπαιδευτικών
Αλλαγές από το Δηµοτικό µέχρι και το Λύκειο τη φετινή χρονιά επεξεργάζεται το υπουργείο Παιδείας.Αλλαγές θα γίνουν και στη δοµή της εκπαίδευσης καθώς στο στελεχιακό δυναµικό της. Παράλληλα τουπουργείο Παιδείας προσανατολίζεται στον διορισµό περίπου 2.000 µόνιµων εκπαιδευτικών. Από τη νέα σχολική χρονιά θα εφαρµοστούν νέα αναλυτικά προγράµµατα σπουδών στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση.

Η αρχή θα γίνειπιλοτικά σε 110 - 130 Δηµοτικά καιΓυµνάσια τον Σεπτέµβριο του 2011 και τη σχολική χρονιά 2012-13 θα γενικευτούν σε όλα τα σχολεία. Οιαλλαγές αυτές θα αφορούν νέους τρόπους διδασκαλίας και χειρισµού της διδακτέας ύλης, ενώ δεν προβλέπονται νέα βιβλία.

Παράλληλα, πριν από τοτέλος Μαρτί ου το υπουργείο Παιδείας αναµένεταινα ανακοινώσει νέο ωρολόγιο πρόγραµµα για τηνΑ΄ τάξητου Λυκείου, το οποίο θα εφαρµοστεί τη νέα χρονιά 2011-12.

Στο νέο αυτό πρόγραµµα, όσον αφορά τα µαθήµατα και την ωρολόγια κατανοµή τους,δεν θα υπάρχουν σηµαντικές διαφορέςσε σχέση µε ό,τι ισχύει µέχρι σήµερα, ενώ το µάθηµα της Ιστορίας θα είναι υποχρεωτικό για όλους τους µαθητές της Α΄ τάξης του Λυκείου.

ή ΠΡΟΣΒΑΣΉ σε αει - τει. Για τις Β΄ και Γ΄ Λυκείου το νέο ωρολόγιο πρόγραµµα µε τις επιλογές µαθηµάτων θα ανακοινωθεί αργότερα, πιθανόν στο τέλος του α΄ εξαµήνου του 2011.

Το υπουργείο Παιδείαςεπεξεργάζεται διάφορα σενάρια όσον αφορά την κατανοµή τωνµαθηµάτων και την ανάπτυξη των επιλογών µαθηµάτων από τους µαθητές, καθώς οι δυο αυτές τάξεις θα συνδέονται άµεσα µε την πρόσβαση στις Ανώτατες Σχολές. Στο σηµείο αυτό υπάρχουν ακόµη διαφορετικές προσεγγίσεις π.χ. όσον αφορά την «τύχη» της διδασκαλίας του µαθήµατος της Πληροφορικής, ενώ υπάρχει µια συµφωνία να συνδέονται τα προς επιλογή µαθήµατα αποκλειστικά µε τη Δέσµη των γνωστικών αντικειµένων των σχολών στις οποίες θα κατευθύνεται ο υποψήφιος.

Τα γενικά χαρακτηριστικά του νέου τρόπου πρόσβασης στα πανεπιστήµια είναι τα παρακάτω:

Στη διάρκεια της φοίτησής του στη Β΄ και Γ΄ τάξη του Λυκείου ο υποψήφιος θα παρακολουθεί µικρό αριθµό υποχρεωτικών µαθηµάτων, µαθήµατα επιλογής και δραστηριότητες που θα τον οδηγούν στην οµάδα σχολών της επιλογής του.

Οι σχολέςθα καθορίσουν συντελεστές βαρύτητας στα µαθήµατα.

Στο τέλος του Λυκείου οι υποψήφιοι θα δίνουν εξετάσεις σε τέσσερα µαθήµατα πουέχουν προεπιλέξει και στην τελικήεπίδοση θα συνυπολογίζεται η συνολική αξιολόγησή τους στη Β΄ και τη Γ΄ Λυκείου. Η είσοδος των υποψηφίων θα γίνεται σε σχολές(π.χ Σχολή Θετικών Επιστηµών Αθήνας, Θεσσαλονίκης κ.λπ.) ή σε πανεπιστήµια (π.χ. Πάντειο Πανεπιστήµιο).Η τελική κατάταξή τους σεπανεπιστηµιακά τµήµατα ή τµήµαταΤΕΙ θα γίνεται έπειτα από αξιολογικές διαδικασίες (εξετάσεις) στη διάρκεια του Α΄ έτους σπουδών.

Το σύστηµααυτό θα εφαρµοστεί για πρώτηφορά το σχολικό έτος 2013-2014, δηλαδή θα αφορά τους µαθητές που θα φοιτήσουν στην Α΄ Λυκείου το επόµενο σχολικόέτος 2011-2012.

Διορισμοι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ. Τη νέα χρονιά θα διοριστούν λιγότεροι µόνιµοι εκπαιδευτικοί σε σχέση µε την προηγούµενη χρονιά (πέρυσι ως γνωστόν διορίστηκαν περίπου 2.800 µόνιµοιεκπαιδευτικοί). Το υπουργείο Παιδείας θα µπορεί να ανακοινώσει τον συγκεκριµένο αριθµό τον Ιούνιο, όταν θα γνωρίζει τον αριθµό των εκπαιδευτικών που θα υποβάλουν αίτηση για συνταξιοδότηση, καθώς θα ισχύσει η αναλογία 1 προς 5 (σε κάθε 5 που φεύγουν θα διορίζεται 1).

Σύµφωνα µε πληροφορίες, τηνέα σχολική χρονιά θα προσληφθούν λιγότεροι από 2.000 µόνιµοι εκπαιδευτικοί και µέσα σε αυτούς υπολογίζονται και οιεπιτυχόντες και διοριστέοι του επικείµενου διαγωνισµού Ειδικής Αγωγής.

Σύµφωνα µε την υφυπουργό Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου, η πρόθεση του υπουργείου Παιδείας είναι να «τελειώνει» µε τις εκκρεµότητες που υπάρχουν όσον αφορά τους διορισµούς των διάφορων κατηγοριών εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ,κατηγορία 40% κ.λπ.), ωστόσο δεν είναι σίγουρο αν οι διορισµοί του 2011 θα συµπεριλάβουν τον συνολικό αριθµό των εκπαιδευτικών τους οποίους το υπουργείο οφείλει να διορίσει.

κρισεισ διευθυντών. Φέτος δεν θα γίνουν νέεςκρίσεις Προϊστάµενων ∆ιευθύνσεων και Γραφείων, ενώ αντίθετα θα γίνουν κρίσεις - επιλογές σχολικών συµβούλων. Σε πρώτη φάση δεν θα γίνεται αναφορά σε περιοχές, καθώς δεν έχουν ολοκληρωθεί οι αλλαγές στη δοµή (θα καταργηθούνΓραφεία Α/βάθµιας και Β/βάθµιας Εκπαίδευσης και θα δηµιουργηθούνπερισσότερες∆ιευθύνσεις σε µεγάλους νοµούς καθώς και στο Λεκανοπέδιο και στον Ν. Θεσσαλονίκης).

Παράλληλα το επόµενο χρονικό διάστηµα και οπωσδήποτε πριν από το Πάσχα θαπροκηρυχθούν περίπου 10.000 θέσεις διευθυντών σχολικών µονάδων Α/βάθµιας και Β/ βάθµιας εκπαίδευσης.

Το υπουργείο θα ανακοινώσει τα σχετικά µετά τα µέσα Μαρτίου, όταν θα έχει ξεκαθαριστεί το τοπίο µε τις καταργήσεις -συνενώσεις -ιδρύσεις σχολικών µονάδων.

Οι τελευταίες συγκεντρώνουν τη δικαιολογηµένη αγανάκτηση εκπαιδευτικών και γονιών καθώς φαίνεται ότι το υπουργείο προσανατολίζεται να συγχωνεύσει ή να καταργήσει, σε πρώτη φάση,πάνω από 300 σχολεία πανελλαδικά.

διαγώνισμοσ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ (ΑΣΕΠ). Για τον γενικό διαγωνισµό των εκπαιδευτικών το υπουργείο Παιδείας ακόµη δεν έχει καταλήξει όσοναφορά τονχρόνο διεξαγωγής του.

Σύµφωνα µε την υφυπουργό Παιδείας κ. Χριστοφιλοπούλου, η πρόθεση του υπουργείου είναι να πραγµατοποιηθεί ο διαγωνισµός µέσα στο 2012,ωστόσο τόσο η ηµεροµηνία όσοκαι οι νέοι όροι διεξαγωγής του διαγωνισµούθα συγκεκριµενοποιηθούν στα τέλη τουα΄ εξαµήνου του 2011.

∆εν θα υπάρχει στην προκήρυξη συγκεκριµένος αριθµός προσφερόµενων θέσεων εκπαιδευτικών, ωστόσο είναι φανερό ότιο αριθµός των προσφερόµενων θέσεωνκαι των ειδικοτήτων θα εξαρτηθεί από τον αριθµό των εκπαιδευτικών που θα κάνουν αίτηση συνταξιοδότησης καθώς και από τις εξελίξεις σε σχέση µε τις καταργήσεις - συνενώσεις - ιδρύσεις σχολείων.
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online
how to catch a cheat cheat on my wife online
link buy viagra online legitimate pharmacy viagra uk cheap purchase buy
married men cheat wife cheat read here
dating site for married people blog.sharepointgeek.nl reasons people cheat
voltaren voltaren nedir voltaren nedir
late term abortion clinics late term abortion clinics national abortion federation
pharmacy discount code pharmacy discount discount rx pharmacy

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4822 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
- -
Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2011
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Διάφορα Θέματα
Προ των πυλών η ηλεκτρονική καταγραφή πτυχίων
 Σε ηλεκτρονική βάση δεδοµένων θα καταχωριστούν όλοι οι τίτλοι σπουδών που χορηγούνται στη χώραπροκειµένου να δηµιουργηθεί το Εθνικό Προσοντολόγιο.

Ολα τα πτυχία, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά, τίτλοισπουδών κ.λπ. που απονέµονται από οποιονδήποτε φορέα της εκπαίδευσης, δηµόσιο και ιδιωτικό, από το νηπιαγωγείο µέχρι το πανεπιστήµιο και από τα κέντρα οργάνωσης σεµιναρίων µέχρι τα κολέγια και την επαγγελµατική εκπαίδευση, θα µπαίνουν σε µια κοινή βάση δεδοµένων προκειµένου να ξεκινήσει η εφαρµογή του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων (ΕΠΠ), σε αντιστοιχία του ευρωπαϊκού, µε 8 διαβαθµισµένα επίπεδα. Ηδη άρχισε ηδιαδικασία αντιστοίχισης των διάφορων τίτλων σπουδών προς τα επίπεδα, όπως ανακοίνωσε χθες το υπουργείο Παιδείας.

το ΕΠΠ στήν Πραξή θα λειτουργήσει ως µηχανισµός «µετάφρασης» και διασαφήνισηςτων προσόντων, θα επιτρέπει την ευκολότερη κατανόησή τους και θα βοηθήσει εκπαιδευόµενουςκαι εργαζόµενους που επιθυµούν να µετακινηθούν από χώρασε χώρα ή να αλλάξουν θέση εργασίας ή ακόµη να αλλάξουν µαθησιακή διαδροµή.

Χρήστεσ του θα ειναι τα άτοµα που σπουδάζουν ή που εργάζονται, φορείς εκπαίδευσης, κατάρτισης και διά βίου µάθησης και οι εργοδότες. Ετσι, όταν ξεκινήσει η εφαρµογή του Προσοντολογίου, ο ενδιαφερόµενος θα γνωρίζει ότι ο τίτλος σπουδών του οδηγεί σε συγκεκριµένο επίπεδο προσόντων, ενώ θα µπορεί να µεταπηδήσει σε επόµενο επίπεδο, ενδεχοµένως π.χ. να εισαχθεί σε πανεπιστήµιο από ΙΕΚ υπό προϋποθέσεις, χρησιµοποιώντας και άλλα προσόντα του, όπως η εργασιακή εµπειρία, τα διάφορα σεµινάρια κ.ά.

Αναµένεται ωστόσο σκληρή µάχη ως προς το επίπεδο όπου θατοποθετηθούν τα πτυχία των κολεγίων, των εργαστηρίων σπουδών, των ΙΕΚ, των διαφόρων κέντρων κατάρτισης αλλά και των ΤΕΙ.

Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα: http://www.nqf.gov.gr
click here women who like to cheat women cheat on their husbands
women who cheated signs of unfaithful husband read
read click here how to catch a cheater
click read wives cheat
affairs with married men what makes married men cheat go
will my husband cheat why husband cheat women who want to cheat
cheater why women cheat on their husband i dream my husband cheated on me
married men cheat signs of unfaithful husband read here
women who cheat married men cheat reasons why women cheat on their husbands
redirect why do people cheat cheaters
adult audio stories click adult japanese love stories
spy app android prashanthiblog.com android spy apps for texting
get free voucher amres.nl strattera discounts
discount prescription coupons cialis manufacturer coupon prescription coupons

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4822 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
- -
Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2011
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Έναρξη της διαδικασίας αντιστοίχισης του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων
 

Με τη συγκρότηση ενός Εθνικού Πλαισίου Προσόντων όλες οι μορφές τυπικήςμη τυπικής και άτυπηςμάθησης όλων των βαθμίδων συσχετίζονται μεταξύ τους, τα αποτελέσματά τους αναγνωρίζονται καικατατάσσονται σε επίπεδα λαμβάνοντας υπόψη τα επίπεδα του Ευρωπαϊκού Πλαισίου.

Το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων στην πράξη θα λειτουργήσει ως ένας μηχανισμός μετάφρασης καιδιασαφήνισης των προσόντων, που θα επιτρέπει την ευκολότερη ανάγνωση και κατανόησή τους και θα βοηθήσει εκπαιδευόμενους και εργαζόμενους που επιθυμούν να μετακινηθούν από χώρα σε χώρα ή να αλλάξουν θέση εργασίας ή ακόμη να αλλάξουν μαθησιακή διαδρομή.

Πρωταρχικοί χρήστες του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων θα είναι τα άτομα που σπουδάζουν ή πουεργάζονται, αφού θα αντιμετωπίζουν λιγότερα εμπόδια στην προσωπική και εργασιακή τους ανέλιξη,φορείς εκπαίδευσηςκατάρτισης και διά βίου μάθησης και οι εργοδότες.

Με τον όρο προσόντα περιγράφονται τα πτυχία, διπλώματα και πιστοποιητικά που απονέμονται από εθνικούς φορείς δίνοντας έμφαση στη συνολική θεώρηση και την ουσία της μάθησης, ανεξάρτητα από τη διαδρομή που αποκτάται κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις και όρους διασφάλισης ποιότητας.

Η πιστοποίηση των προσόντων θα δομηθεί στη βάση μιας συμφωνίας που θα διασφαλίζει τηνποιότητα και την αμοιβαία εμπιστοσύνη μεταξύ κράτους και κοινωνικών εταίρων, θα ενισχύει τηδιαφάνεια στα επαγγελματικά προσόντα, θα διευκολύνει την πρόσβαση και την πρόοδο σε διαδικασίες διά βίου μάθησης και θα υποστηρίζει καλύτερα τη σχέση εκπαίδευσης και κατάρτισης με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας.

Το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων χρησιμοποιεί 8 επίπεδα αναφοράς που βασίζονται σε μαθησιακάαποτελέσματα που περιγράφουν τι γνωρίζει, κατανοεί και είναι ικανό να κάνει κάποιο άτομο μετά την ολοκλήρωση μιας μαθησιακής διαδικασίας. Αυτή η θεώρηση έχει σαν συνέπεια τη μετατόπιση του βάρους από τις εισροές (διάρκεια μαθησιακής εμπειρίας, τύπος ιδρύματος) στις εκροές (το αποτέλεσμα της μάθησης).

Θα πρέπει να επισημανθεί το γεγονός ότι το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων δεν απονέμει προσόντα, αλλά απλώς τα κατηγοριοποιεί σε επίπεδα και τα περιγράφει με όρους μαθησιακών αποτελεσμάτων. Η απονομή των προσόντων θα παραμείνει αρμοδιότητα των εθνικών φορέων. Επίσης, το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων δεν αποτελεί εργαλείο εκχώρησης επαγγελματικών δικαιωμάτων στους εργαζόμενους με σκοπό την άσκηση ενός νομοθετικά κατοχυρωμένου επαγγέλματος σε άλλο κράτος μέλος, αφού αυτές τις περιπτώσεις καλύπτει η Οδηγία 2005/36.

Το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων μέσα από τη συγκρότηση του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων και τη δημιουργία ενός Εθνικού Δικτύου Διά Βίου Μάθησης επιδιώκει την ποιοτική αναβάθμιση της Διά Βίου Μάθησης στην Ελλάδατον εξορθολογισμό του συστήματος αναγνώρισης και πιστοποίησης προσόντων και την εδραίωση μιας γενικότερης κουλτούρας μάθησης με επίκεντρο τον πολίτη και τις ανάγκες του.

where can i get the abortion pill online click buy cytotec for 24 week abortion
most women cheat wives that cheat
how often do women cheat on their husbands online how many women cheat on their husbands
read click here how to catch a cheater
how women cheat married men having affairs link
viagra 100mg tablet generic no prescription viagra online
women love to cheat when women cheat online
how to cheat on wife link how to know if wife has cheated
why do men cheat on their girlfriends click did my girlfriend cheated on me
cheat on my husband most women cheat women who cheat on their husbands
abortion pill prices read hysteroscopy dilatation and curettage
walgreen coupon code photo pharmacy discount coupons rite aid krazy coupon lady
late term abortions abortion risks abortion clinics in san diego
cymbalta engorda cymbalta duloxetina cymbalta duloxetina
coupons for cialis printable lilly cialis coupon cialis coupons free

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4822 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
- -
Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2011
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Διάφορα Θέματα
Έναρξη της διαδικασίας αντιστοίχισης του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων

Με τη συγκρότηση ενός Εθνικού Πλαισίου Προσόντων όλες οι μορφές τυπικήςμη τυπικής και άτυπηςμάθησης όλων των βαθμίδων συσχετίζονται μεταξύ τους, τα αποτελέσματά τους αναγνωρίζονται καικατατάσσονται σε επίπεδα λαμβάνοντας υπόψη τα επίπεδα του Ευρωπαϊκού Πλαισίου.

Το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων στην πράξη θα λειτουργήσει ως ένας μηχανισμός μετάφρασης καιδιασαφήνισης των προσόντων, που θα επιτρέπει την ευκολότερη ανάγνωση και κατανόησή τους και θα βοηθήσει εκπαιδευόμενους και εργαζόμενους που επιθυμούν να μετακινηθούν από χώρα σε χώρα ή να αλλάξουν θέση εργασίας ή ακόμη να αλλάξουν μαθησιακή διαδρομή.

Πρωταρχικοί χρήστες του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων θα είναι τα άτομα που σπουδάζουν ή πουεργάζονται, αφού θα αντιμετωπίζουν λιγότερα εμπόδια στην προσωπική και εργασιακή τους ανέλιξη,φορείς εκπαίδευσηςκατάρτισης και διά βίου μάθησης και οι εργοδότες.

Με τον όρο προσόντα περιγράφονται τα πτυχία, διπλώματα και πιστοποιητικά που απονέμονται από εθνικούς φορείς δίνοντας έμφαση στη συνολική θεώρηση και την ουσία της μάθησης, ανεξάρτητα από τη διαδρομή που αποκτάται κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις και όρους διασφάλισης ποιότητας.

Η πιστοποίηση των προσόντων θα δομηθεί στη βάση μιας συμφωνίας που θα διασφαλίζει τηνποιότητα και την αμοιβαία εμπιστοσύνη μεταξύ κράτους και κοινωνικών εταίρων, θα ενισχύει τηδιαφάνεια στα επαγγελματικά προσόντα, θα διευκολύνει την πρόσβαση και την πρόοδο σε διαδικασίες διά βίου μάθησης και θα υποστηρίζει καλύτερα τη σχέση εκπαίδευσης και κατάρτισης με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας.

Το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων χρησιμοποιεί 8 επίπεδα αναφοράς που βασίζονται σε μαθησιακάαποτελέσματα που περιγράφουν τι γνωρίζει, κατανοεί και είναι ικανό να κάνει κάποιο άτομο μετά την ολοκλήρωση μιας μαθησιακής διαδικασίας. Αυτή η θεώρηση έχει σαν συνέπεια τη μετατόπιση του βάρους από τις εισροές (διάρκεια μαθησιακής εμπειρίας, τύπος ιδρύματος) στις εκροές (το αποτέλεσμα της μάθησης).

Θα πρέπει να επισημανθεί το γεγονός ότι το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων δεν απονέμει προσόντα, αλλά απλώς τα κατηγοριοποιεί σε επίπεδα και τα περιγράφει με όρους μαθησιακών αποτελεσμάτων. Η απονομή των προσόντων θα παραμείνει αρμοδιότητα των εθνικών φορέων. Επίσης, το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων δεν αποτελεί εργαλείο εκχώρησης επαγγελματικών δικαιωμάτων στους εργαζόμενους με σκοπό την άσκηση ενός νομοθετικά κατοχυρωμένου επαγγέλματος σε άλλο κράτος μέλος, αφού αυτές τις περιπτώσεις καλύπτει η Οδηγία 2005/36.

Το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων μέσα από τη συγκρότηση του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων και τη δημιουργία ενός Εθνικού Δικτύου Διά Βίου Μάθησης επιδιώκει την ποιοτική αναβάθμιση της Διά Βίου Μάθησης στην Ελλάδατον εξορθολογισμό του συστήματος αναγνώρισης και πιστοποίησης προσόντων και την εδραίωση μιας γενικότερης κουλτούρας μάθησης με επίκεντρο τον πολίτη και τις ανάγκες του.

 
cytotec abortion open abortion pill online purchase
reasons married men cheat why do married men cheat I cheated on my boyfriend
generic mexico pharmacy viagra go link
link how to sell viagra viagra uk cheap purchase buy
click here open how to know if wife has cheated
free spyware apps free text spy app android top spy app for android
how could my husband cheated on me scottdangelo.com i told my husband i cheated
my husband cheated site why do wifes cheat
walgreen coupon code photo pharmacy discount coupons rite aid krazy coupon lady
late term abortions site abortion clinics in san diego
abortion definition read walk in abortion clinics
pharmacy discount code pharmacy codes discount rx pharmacy
get free voucher strattera voucher strattera discounts

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4822 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 13204 από 13216 (132159 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
13203
13204
13205
13206
13214
13215
13216
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια


Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τετάρτη, 1 Μαΐου 2024
Πιερρακάκης: Αναμένεται ήπια αύξηση των εισακτέων
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Τετάρτη, 1 Μαΐου 2024
ΑΣΕΠ: Έρχονται ΝΕΕΣ προκηρύξεις με μόνιμες θέσεις εργασίας
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Τετάρτη, 1 Μαΐου 2024
Σαρωτικές αλλαγές σε σχολεία και ΑΕΙ: Νομοσχέδιο – «σκούπα»
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Τετάρτη, 1 Μαΐου 2024
Κώστας Βάρναλης: Πρωτομαγιά 1944
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Σελίδα 1 από 6208 (37243 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6206
6207
6208
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης